Index  •  FAQ  •  Szukaj  


Teraz jest 24 cze 2018, o 19:32




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
 Regulamin forum 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin forum
PostNapisane: 8 cze 2011, o 07:33 
User

Offline

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 16:14
Posty: 941
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: iPhone 7
Operator: Orange
Ogólne zasady funkcjonowania forum Nokia E52

1. Uczestnictwo

1.1. Forum stanowi platformę dyskusyjną miłośników telefonów Nokia E52 i E55, a także systemu Symbian OS. Właściciele innych modeli telefonów są również mile widziani.

1.2. Podstawowym warunkiem uczestnictwa w Forum jest przestrzeganie zasad określonych w niniejszym Regulaminie.

2. Zasady zachowania na Forum

2.1. Uczestnicy zobowiązani są do szacunku i uprzejmości wobec innych Uczestników. Dyskusje powinny przebiegać w formie parlamentarnej, w dobrym tego słowa znaczeniu.

2.2. Zabronione jest przedstawianie treści budzących uzasadnione podejrzenia o niezgodność z prawem, wulgarnych i naruszających dobre obyczaje, również w postaci odnośników (linków). Powyższe dotyczy także odnośników do programów i innych materiałów chronionych prawami autorskimi. Należy bezwzględnie unikać prezentowania poglądów politycznych, religijnych i światopoglądowych zarówno własnych, jak też krytykowania w jakiejkolwiek formie poglądów czy postaw innych osób.

2.3. Zabrania się używania wielu kont przez tę samą osobę (nie dotyczy to administratorów i moderatorów, jeśli potrzebne jest to w celach administracyjnych lub testowych). Utworzenie sobie drugiego lub kolejnego konta, gdy jedno z kont zostało zbanowane powoduje stałe zbanowanie wszystkich kont danego użytkownika i zablokowanie możliwości rejestracji.

2.4. Zabronione jest zamieszczanie na Forum komercyjnych reklam bez zgody Administratorów czy Moderatorów.

2.5. Zabronione jest oskarżanie lub dyskredytowanie innych Forumowiczów, w szczególności zaś, gdy oskarżenie oparte jest na kłamstwach lub zmanipulowanych faktach. Zabronione są także wszelkie działania wywołujące kłótnie.

2.6. Ewentualne spory pomiędzy Uczestnikami powinny być przedstawiane Administratorom lub Moderatorom w celu rozstrzygnięcia. Wszelkie kłótnie czy zachowania sprzeczne z pkt. 2.1. na Forum spowodują reakcję Administratorów lub Moderatorów w formie decyzji porządkowych.

3. Pisanie na Forum

3.1. Zakładanie nowego tematu powinno być poprzedzone:
- przeczytaniem instrukcji obsługi,
- sprawdzeniem, czy podobny temat w ostatnim czasie nie był poruszany. Dotyczy to również zapoznania się z treścią istniejących postów.
Nieprzestrzeganie powyższych zasad będzie karane zakazem pisania na forum (ban).
Należy również zamieścić temat w odpowiednim dziale Forum.

3.2. Nadając tytuł tematowi należy sformułować go tak, aby możliwie precyzyjnie określić treść danego tematu.

3.3. Pisanie w istniejących tematach powinno ograniczyć się do treści istotnych.

3.4. Piszący na Forum winni przestrzegać zasad ortografii i gramatyki oraz jasnego wyrażania się. Każdy piszący powinien sprawdzić napisaną wiadomość i w miarę potrzeby poddać edycji błędy. Powyższe dotyczy również użycia polskich znaków diakrytycznych.

3.5. Niektóre działy mają dodatkowe regulaminy i do nich również należy się stosować.

3.6. Porad udziela się na forum tak, aby problem i jego ewentualne rozwiązanie widoczne było dla każdego użytkownika. Zabronione jest kierowanie prośby o radę przez Prywatną Wiadomość (PW).

4. Zasady porządkowe

4.1. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do edytowania, przenoszenia lub kasowania wątków lub tematów, naruszających zasady Regulaminu.

4.2. W przypadkach istotnych naruszeń zasad określonych w Regulaminie Administratorzy i Moderatorzy będą stosować wobec winnych decyzje osobowe w formie upomnień, ostrzeżeń, poważnych ostrzeżeń do zablokowania możliwości pisania na Forum (ban). Ban może być czasowy lub stały.

4.3. Interpretacja poszczególnych punktów Regulaminu, określenie czy i w jakim stopniu doszło do naruszenia Regulaminu, jak i decyzje porządkowe należą tylko i wyłącznie do Administratorów i Moderatorów, są ostatecznie i nie podlegają dyskusji.

4.4. Zastosowanie każdej decyzji osobowej uzależnione będzie od stopnia przewinienia oraz poprzednich przewinień. Decyzja o wymierzeniu kary bana podejmowana będzie kolegialnie, a w uzasadnionych przypadkach może być oznajmiana na Forum.


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 


 Kto przegląda forum 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

[ Time : 0.048s | 18 Queries | GZIP : Off ]

 
Index  |  FAQ  |  Szukaj

Style created by Quantum
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
zwyzka bielsko